שירותי אחסנה בבת ים

אחסנה בבת ים במתקנים מתקדמים ושירות מעולה לא צריכה להיות יקרה! בחברת ‘תיבת נח’ המתמחה בשירותי אחסנה במסגרתם תוכלו למצוא מגוון איכותי במיוחד של מחסנים בבת ים או יחידות לאחסון במחירים אטרקטיביים.

מתחמים מתקדמים שמעניקים לכם שקט נפשי ונוחות מרבית עם אפשרות לשירות משולב של הובלה ואחסנה בבת ים או לכל יעד אחר במחיר מוזל.

מחפשים שירותי אחסנה בטוחים לעסק או לדירה? אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר!

התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ חינמי והצעת מחיר אטרקטיבית מהמומחים שלנו.

שירותי אחסנה במחיר זול

מהם שירותי אחסנה בבת ים?

שירותי אחסנה באים לתת פתרון במקרים שבהם יש מצוקת מקום בדירה, משרד או מפעל, אשר מונעת מהצרכן לאחסן פריטים כמו סחורה, רהיטים, ציוד משרדי, תכולת דירה וכיוצא בזה, בדירה או במקום העבודה.

במסגרת השירות, יכול הלקוח לבחור בין מגוון שיטות אחסנה שעליהן נרחיב בהמשך על פי סוג התכולה שהוא מעוניין לאחסן, השירות שהוא זקוק לו ותנאי האחסנה שיבטיחו את שלום הפריטים.

אחסון בבת ים לטווח קצר או ארוך

שירותי אחסנה ניתנים לפרקי זמן משתנים בהתאם לצורך של הלקוח ובעוד שבמרבית המקרים מדובר בשירותי אחסנה לטווח ארוך של מספר חודשים, ישנם מקרים שבהם מעוניינים לאחסן את הפריטים לזמן קצר של כמה ימים עד שבועות.

לדוגמה, בעוד שאחסון תכולה בעקבות נסיעה עסקית לחול, יכולה להימשך חצי שנה ואפילו מספר שנים, אחסון משרדים בדרך כלל יהיה לטווח בינוני של כמה שבועות או חודשים ואילו אחסון בזמן שיפוצים יכול להיות בסך הכל לכמה ימים.

בחברת ‘תיבת נח’ אתם יכולים לאחסן כל פריט או פריטים לכל פרק זמן שתזדקקו באופן גמיש ובמחיר שמתאים לכל כיס.

תיבת נח מתחם אחסנה

שיטות אחסנה נפוצות בבת ים

שיטת האחסנה צריכה להיקבע כאמור על פי סוג הפריטים שמאחסנים, אפשרות הגישה והתקציב. מענה על שלושת הצרכים הללו, יבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

ישנן כמה שיטות נפוצות לאחסנה בבת ים כשהעיקריות שבהן:

אחסנה פרטית

במסגרת השירות, מקבל הלקוח מחסן בגודל המתאים לצרכים שלו, בתוך מתחם אחסנה באזור בת ים שכולל מאות מחסנים אישיים.

אחסנה פרטית מאפשרת לצרכן לאחסן כל דבר באופן דינמי – משמע להשתמש במחסן הפרטי באופן שוטף ובכלל זה להכניס ולהוציא פריטים ככל שמתבקש וכל זאת מבלי להוסיף תשלום כלשהו (כל עוד יש מקום במחסן האישי).

יתרון נוסף בשיטת האחסנה הפרטית בא לידי ביטוי בעובדה שהלקוח נהנה מפרטיות מוחלטת ורק לו יש גישה אל המחסן.

אחסנה משותפת

אחסנה משותפת מתבצעת בחללים גדולים שבהם מאחסנים את כל הפריטים של כל הלקוחות באופן משותף. במקבצים או מדפים שונים.

מאחר שהגישה אל התכולה מוגבלת באופן הזה ומצריכה ליווי ותיאום מראש בכל פעם שרוצים לגשת אליה, היא מתאימה בדרך כלל לאחסון לטווח ארוך או קצר מאוד.

חשוב לציין שהסיכון לתכולה יכול לעלות מאחר שאין הפרדה מוחלטת בין הלקוחות השונים ויכול להיות מצב של מזיקים שעוברים מרהיט של לקוח אחד לפריטים של לקוחות אחרים.

אחסנה במכולות

אחסנה במכולות מתאימה לסוג מאוד מצומצם של סחורה יבשה מפני שתנאי החום והקור ומחסור באוורור, עשויים לגרום לנזקים לפריטים שונים.

התאמת שיטת האחסנה

ראשית, התאמת שיטת האחסנה צריכה בראש ובראשונה להתבסס על התנאים שהכי מתאימים לפריטים המאוחסנים שהרי ברור שאנו צריכים לשמור על התכולה במצבה המקורי ולכן חשוב גם לבחור בשיטה שתבטיח לנו את זה.

שנית, אנו צריכים להסתכל על מכלול השירות ולבחור את שיטת האחסנה על פי הצורך שלנו בגישה אל המחסן כך שאם אתם צריכים לאחסן את התכולה באופן דינמי, נזדקק לשירותי אחסנה פרטית.

לבסוף, צריך לתת את הדעת לעניין המחיר. אף על פי שיש הפרשים בין השיטות השונות, אנו לא ממליצים לקבוע את השיטה רק על בסיס המחיר מפני שבאופן הזה השירות, הנוחות ואפילו הציוד, יכולים להיפגע.

מה שכן מומלץ הוא להשוות כמה הצעות מחיר ולבחור במשתלמת מכולן.

למה לבחור ב’תיבת נח’ כשצריכים שירותי אחסנה בבת ים?

במשפט אחד – אנו מספקים שירותי אחסנה בבת ים במחיר אטרקטיבי ובראש שקט כבר למעלה מ-20 שנים.

השירותים שלנו מקיפים וכוללים את כל מה שאתם עשויים להזדקק לו ובכלל זה מוצרי אריזה, שירותי הובלה, שירותי אריזה וכיוצא בזה.

כל השירותים ניתנים על ידי עובדי החברה ולא על ידי צד ג’ – דבר שמחזק את האמינות ומוזיל את המחירים.

מעבר לזה, אנו מעניקים שירות למגזר הפרטי והעסקי.

לא משנה אם אתם זקוקים לשירות אחסנה לטווח קצר או לשירות מורכב, לנו יש את כל הכלים לתת לכם את השירות המשתלם והאיכותי ביותר.

נקודות שכדאי להכיר:

  1. מתחמי האחסנה שמוצעים לתושבי בת ים מחזיקים באישורים ורישיונות.
  2. ניתן לבחור את הגודל המתאים לאחסנה מתוך מאות מחסנים ואלפי מטרים של שטחי אחסנה.
  3. כל המתחמים מתוחזקים באופן מוקפד ומקצועי.
  4. כל השירותים מלווים בביטוח מתאים למען השקט הנפשי שלכם.
  5. כל מתחמי האחסנה מאובטחים.

עלות אחסנה בבת ים

בשירות אחסנה, המחיר נקבע על פי קוב ומשולם על בסיס תקופתי אך כדי להעריך אותו באופן הנכון, חשוב להבין מה הצרכים שלכם, איזה סוג מחסן הכי מתאים לכם והאם אתם צריכים גם הובלה, אריזה או לרכוש קרטונים מתאימים.

לאור המשתנים הרבים והרצון שלנו לשמור על אמינות מקסימלית, אנו מציעים לכם ייעוץ חינמי ולא מחייב שבמסגרתו נשמע מה אתם צריכים לאחסן, נשאל את השאלות הרלוונטיות ונוכל לתת לכם הצעה מדויקת וסופר משתלמת!

התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לשרת גם אתכם.

שירותים נוספים בבת ים

שירותהסבר
הובלה ואחסנה בבת יםהובלה ואחסנה בבת ים במחירים זולים ושירות מעולה שמבטיח לכם 100% שביעות רצון!
מחסנים להשכרה בבת יםמחסנים להשכרה בבת ים במחירים משתלמים ובתנאים מעולים. 
אחסון תכולת דירה בבת יםאחסון דירות בבת ים החל מפריטים, דרך אחסון דירת 5 חדרים ועד אחסון בית פרטי.