אחסון תכולת דירה במרכז

אחסון תכולת דירה במרכז בראש שקט, במחירים זולים עם החברה הוותיקה בישראל שמעמידה לרשותכם יחידות אחסנה פרטיות לשימוש חופשי שרק לכם יש גישה אליהן!

אחסון תכולת דירה עם ביטוח ואחריות

אחסון תכולת דירה במרכז – תתרגלו לקבל יותר

כשזקוקים לשירותי אחסון תכולה של דירה צריכים לקחת כמה דברים בחשבון שאם לא כן, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם תכולה שאוחסנה במקומות לא מתאימים ושכתוצאה מכך היא לא תהיה במצבה המקורי כשתפנו אותה מהמחסן.

בחברת ‘תיבת נח’ אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבחרתם בחברה הוותיקה בישראל שמעמידה לרשותכם מתקנים שנבנו מתוך מחשבה תחילה על אחסון של תכולת דירות.

אתם לא צריכים סתם מחסן משותף שבו אתם לא יודעים מה השותף שלכם מאחסן ובטח שאתם לא צריכים לשלם עבור השירות סכומי כסף גבוהים. אצלנו אתם מקבלים את כל היתרונות בפריסה רחבה במרכז הארץ.

יחידות אחסנה פרטיות

אל תתפשרו על מבנה שהוסב למחסן. באותו המחיר (או קרוב מאוד אליו) אתם יכולים לשכור יחידות אחסנה פרטיות שרק לכם יש גישה אליהן! רוצים להוציא דבר מה מהיחידה או אולי לאחסן דבר נוסף בבוא העת? אין בעיה! אנו מעמידים את היחידה לשימושכם החופשי.

מעבר לכך אנו מתאימים לכם את נפח היחידה כך שלא תצטרכו להסתפק במחסן קטן ובטח שלא תצטרכו לשלם יותר עבור מקום אחסון שאינכם זקוקים לו.

מבנה בטון מוגן

לכאורה זה נשמע דבר בסיסי, אך מקום אמין לאחסון חייב להיות מקום שהוא מבנה בטון חזק שהוקם לשם המטרה. לא צריף, לא מחסן ברזל, לא מכולה ולא מחסן עץ. רק מבנה בטון מוגן שלא ניתן לפרוץ אותו ובוודאי אחד כזה שעמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים.

שמירה ואבטחה + ביטוח

בחברתנו נוקטים בכל האמצעים על מנת להבטיח לכם שתכולת הדירה שלכם תהיה מוגנת לא רק מפגעי מזג האוויר אלה גם מסקרנים או אנשים בעלי כוונות זדון.

כל המתקנים שלנו מאובטחים ברמה גבוהה שכוללת מצלמות, מערכות אבטחה, שמירה פיזית ועוד ובנוסף, אנו מספקים לכם ביטוח תכולה איכותי עם כיסוי גבוהה – בלי תוספת תשלום.

מערכות לגילוי וכיבוי שרפות

שרפה או אפילו עשן יכולים לגרום לנזקים עצומים. אנחנו לא לוקחים סיכונים וכל יחידות האחסנה והמתחמים מצוידים במערכות מתקדמות לגילוי וכיבוי שרפות.

חשוב לציין שמדובר בחברה מקצועית ומסודרת כך שכל המתקנים שמיועדים לאחסון תכולת דירות קיבלו אישור ממכבי האש.

מיקומים מנצחים במרכז הארץ

באפשרותכם לבחור מבין מגוון מתחמי אחסון שמצויים במרכז הארץ במקומות מרכזיים מצד אחד אך כאלה שתוכלו להגיע אליהם בקלות (כולל חניה חינם) שתוכננו כך שגם משאית גדולה תוכל לפרוק את התכולה באופן בטוח.

לאחסן תכולת דירה בראש שקט

מתחמי האחסנה והמחסנים של חברתנו הם מהמקומות הבודדים שמחזיקים ברישיון עסק לצורך מתן שירותי אחסון והשכרת מחסנים במרכז. למה זה חשוב? מהסיבה הפשוטה שהדבר האחרון שאתם צריכים זה לקבל טלפון שאומר לכם לפנות את המחסן באופן בהול בעקבות אי הבנות עם הרשויות…

למי אנו מספקים שירותי אחסון תכולה במרכז

שירותי אחסון דירות במרכז יכול להיות הפתרון הטוב והבטוח במגוון מצבים כשהלקוחות הפוטנציאליים יכולים להיות בעלי דירה שאמורים להיכנס אליה במועד מאוחר יותר וצריכים מקום בטוח לאחסנה במרכז, בעלי דירות שמשפצים וצריכים מקום מתאים לשמור בו על הרהיטים, עובדים שיוצאים לרילוקיישן ועוד.

מחיר אחסון דירות במרכז

מחיר אחסון תכולת דירה במרכז מושפע ממספר גורמים:

זמן האחסנה – ככל שמדובר באחסון תכולה לפרק זמן ארוך יותר,כך המחיר עבור כל חודש ילך וירד. אצלנו ניתן לאחסן דירות לכל פרק זמן – החל ממספר שבועות ועד למספר שנים.

נפח יחידת האחסנה – ברור שאחסון תכולת דירת 5 חדרים תעלה יותר מאחסון פריטים בודדים. יחד עם זאת חשוב לדעת! ב’תיבת נח’ תמצאו יחידות אחסנה בשלל נפחים ומידות כך שמצד אחד לא תשלמו על משהו שאינכם צריכים ומצד שני תקבלו מקום שיעמוד במטרה.

מיקום המחסנים – לעתים קרובות עולה המחשבה לחסוך מעט בעלויות ולאחסן את התכולה מחוץ לאזור המרכז. אצלנו ניתן לשכור מחסנים בפריסה ארצית רחבה אך יחד עם זאת, אנו תמיד ממליצים לקחת בחשבון את היתרון שבמחסן במרכז הארץ שיספק לכם גישה נוחה יותר ויוזיל את עלויות ההובלה באופן ניכר.

כל השירותים במקום אחד במחיר הזול!

חברת ‘תיבת נח’ מעמידה לרשותכם את מערך השירותים הגדול שכולל שירותי הובלה ואחסנה במרכז, מכירת חומרי אריזה, שירותי אריזה ועוד – הכל בשירות ישיר במקום אחד – בלי מתווכים ובמחיר מוזל.

אנו מזמינים אתכם להיוועץ עמנו. התקשרו או השאירו הודעה באתר על מנת שנוכל לענות על כל שאלה ולספק לכם את הצעת המחיר הכי משתלמת.

שירותים נוספים במרכז

שירותהסבר
הובלה ואחסנה במרכזהובלה ואחסנה במרכז עם החברה המובילה בישראל לשירותי אחסון והובלות.
אחסנה במרכזחברתנו מתמחה בשירותי אחסנה במרכז. עם וותק של למעלה מעשרים שנה ומאות לקוחות מרוצים, חברת תיבת נח ביססה את מעמדה כחברה המובילה בישראל לשירותי אחסנה.
מחסנים להשכרה במרכזמחסנים להשכרה בכל נפח במתחמים סגורים ומוגנים כולל ביטוח.
הובלות במרכזשירותי הובלה במרכז שמשלבים מקצועיות גבוהה ושירות מעולה.