אחסנה בשיפוץ – שירותי אחסון תכולת דירה בזמן שיפוצים

הכירו את שירותי האחסנה בשיפוץ של החברה הוותיקה בישראל לאחסון תכולת דירות. שוכרים יחידת אחסנה בגודל שמתאים לתכולה שלכם ונהנים ממקום פרטי ובטוח שמאפשר לכם (ורק לכם) גישה חופשית אל הציוד ותכולת הדירה. רוצים להוציא דבר מה מהיחידה או להוסיף דברים נוספים? אין בעיה – תוכלו לעשות ביחידת האחסון שימוש חופשי ומי שכבר עשה שימוש בשירותי אחסון תכולת דירה בזמן שיפוצים יודע שסביר להניח שתזדקקו לכך.

אחסון למשפצי דירות

בנוסף, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת ושהופכים את שירותי אחסנה בשיפוץ של חברת ‘תיבת נח’ למיוחדת:

אחסנה בזמן שיפוצים עם אישורים וביטוח

חברתנו היא מהבודדות בארץ שפועלות תחת האישורים המתאימים ושמספקת לכם את השקט הנפשי שנובע מכך. בנוסף, כל מי שבוחר בשירותי אחסון תכולת דירה בזמן שיפוצים נהנה מביטוח מלא – כחלק מהשירות וללא תוספת תשלום.

מיותר לציין שבנוסף לכל אלה, כל מתחמי האחסנה שלנו מאובטחים 24 שעות ביממה, כוללים ציוד לגילוי וטיפול באש וכמובן מתוחזקים ברמה הכי גבוהה שניתן.

לא כל חברה מתאימה לאחסנה בשיפוצים – אנחנו כן

הרהיטים שלכם יקרים ועל כן צריך לספק את התנאים הטובים ביותר. בחברתנו, כל יחידות האחסנה נבנו לשם מתן תנאים אופטימליים לאחסון בטוח של רהיטים, מוצרי חשמל וכדומה. לא תמצאו אצלנו מכולות אחסון ועוד פתרונות חלקיים. אנחנו מתמחים באחסון תכולת דירות כבר למעלה מ20 שנים ומאפשרים לכם ליהנות מהמתקנים המתקדמים בישראל.

מעבר לכך, אנו קשובים לצרכים שלכם ויכולים לאחסן תכולות יקרות במיוחד הכוללות אחסון חפצי אומנות ועוד פריטים מיוחדים ומאתגרים. זאת העבודה שלנו ונדאג לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

שירותי אחסנה בשיפוצים במחירים שווים לכל כיס

אנו מזמינים אתכם ליהנות מיתרון הגודל של חברתנו ולשכור יחידת אחסנה שמתאימה לאחסון תכולת הדירה בזמן השיפוצים במחירים הכי משתלמים בישראל.

אתם לא צריכים להתפשר על השירות – אצלנו כאמור תוכלו ליהנות משירותי אחסנה בסטנדרט גבוהה במיוחד הכולל גישה אישית חופשית וצוות מקצועי ואדיב שישמח להעניק לכם את השירות הכי טוב והכל במחירים המשתלמים בישראל.

אריזה הובלה ואחסנה
אריזה הובלה ואחסנה

הובלה, אריזה ואחסנה בזמן שיפוץ

חברת ‘תיבת נח’ מציעה לכם מגוון רחב של שירותים ובכלל זה אריזה, הובלה ואחסנה. אצלנו אתם יכולים לשכור את כל השירותים הללו באופן ישיר – בלי מתווכים ובלי הוצאות מיותרות “וטלפונים שבורים”.

התקשרו אלינו עוד היום או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם ונשמח לייעץ לכם ולספק לכם הצעת מחיר בחינם ובלי התחייבות.

יש לכם חששות? לנו יש פתרונות!

בעוד מספר שבועות זה יקרה. בבית שלכם יתחילו הליכי השיפוצים שבסופם הכול בו צפוי להשתנות. ההתרגשות בבית בשיאה, אך באותה מידה צצים להם החששות. אחד המרכזיים שבהם נוגע לתכולת הבית – הרהיטים, מוצרי החשמל תכולה האישית וכו’. כולנו מסכימים שלא מומלץ לבנות תקרת גבס ממש מעל הסלון האיטלקי ונשאלת השאלה מה ניתן לעשות על מנת למנוע נזק אפשרי לתכולת הדירה?

כחברה המתמחה בשירותי אחסנה, אנו ב’תיבת נח’ מציעים שירותי אחסון דירה ושלל פתרונות עבור אוכלוסיית המשפצים, והכול בנוחות וביעילות המקסימלית מתוך מערכת שמתאימה את עצמה לצורך האישי שלכם.

אנחנו מבינים שלא הייתם בוחרים להשקיע כסף וזמן בשירותי אחסנה בשיפוץ אם התכולה לא היתה יקרה לכם ולכן אנחנו מציעים שירות אחסנה בסטנדרט מאוד גבוה שלא יודע פשרות מהן אך אל תיבהלו – אנחנו יודעים לעשות את זה במחירים הוגנים ואטרקטיביים.

שיפוץ דירה – סכנה לתכולה

שיפוץ דירה נתפס עבורנו כפעולה חיובית, אשר תשדרג את ערך הבית בעשרות מונים, ו”תצעיר” אותו בלא מעט שנים. עם זאת, כאשר השיפוץ מתבצע בדירה או בית מאוכלסים, הנזקים לרהיטים ולשאר התכולה הם רק עניין של זמן.

הפגיעה יכולה לבוא לידי ביטוי בנזקי אבק ולכלוך, שריטות, פגיעה פיזית ושברים ואני מניח שכבר הבנתם את התמונה הכוללת. אם כל זה לא מספיק, אם לא תדאגו למקום בטוח לאחסון רהיטים ותכולה בזמן שיפוץ מקיף, הם עשויים להפריע לצוות העובדים וליצור מכשולים בלתי צפויים שיעכבו את העבודה.

הפתרון: שירותי אחסנה בשיפוץ

השכרת מחסן לאחסון תכולת דירה בזמן השיפוצים מאפשר לכם להמשיך במלאכת הבנייה מבלי להיות מוטרדים מה יקרה לרהיטים מפני שהם יהיו במחסנים שלנו רחוקים מכל סכנה.

כך, אפשר בהחלט לאחסן את כל הפריטים באחד המחסנים שלנו, לכל אורך תקופת השיפוצים. אין המדובר כאן באחסנה לטווח ארוך: לרוב, פרק זמן של אחסון תכולת דירה הוא למספר ימים או שבועות – זה מספיק בהחלט. מחירה של אחסנה מסוג זה שווה לכל נפש, והיא נעשית בתנאים הבטוחים ביותר.

התקשרו אלינו או שלחו לנו הודעה באתר וצוות המומחים שלנו – שכבר התנסה בהרבה מאוד דירות שתכולתן פונתה בעקבות שיפוץ כזה או אחר, ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל שצריך – והכל בחינם ובלי שום התחייבות.