שירותי אחסנה בראשון לציון

✔️ אחסנה בראשון לציון ביחידות פרטיות או משותפות

✔️ מיקום מעולה בצמוד לכביש 4.

✔️ אפשרות ליחידות אחסנה במגוון נפחים (החל מ-10 קוב).

✔️ חניה חופשית חינמית וגישה נוחה מאוד.

✔️ הובלה, חומרי אירזה וכל השירותים המשלימים.

חייגו עכשיו 077-4706-223 להתייעצות עם מומחה.

מתחם האחסנה בראשון לציון

אחסנה בראשון לציון בנוחות מקסימלית ומחיר מינימלי

מגוון שירותי אחסנה בראשון לציון במתחמים מאובטחים וביחידות פרטיות עם גישה נוחה ובטוחה בזמן שנוח לכם עם חניה צמודה חינם, והכל במחירים זולים עם השירות הבלתי מתפשר של החברה המובילה בישראל לאחסנה כבר למעלה משני עשורים.

שירותי אחסנה הם הרבה יותר מעוד מחסן שזרוק באזור תעשייה ואם כבר הגעתם להחלטה שאתם זקוקים לשירותי אחסנה בראשון לציון, יש כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

עוד לפני שניגע בפרטים הללו חשוב לציין שכל המתחמים של חברת ‘תיבת נח’ נבנו מתוך מחשבה תחילה לשמש כמתחמי אחסנה נוחים ולספק עבורכם את הפתרונות הכי טובים ועל כן המתחם בראשון לציון עומד בתנאים הללו ואף הרבה מעבר לכך.

באפשרותכם לבחור באחסון ביחידות פרטיות בנפחים שמתחילים ב-10 קוב (כולל אפשרות להשכרת מספר יחידות אחסנה לפי צורך) או לאחסן במחסן משותף במחיר זול יותר. כל מתחמי האחסנה בראשון לציון עומדים בסטנדרטים הכי גבוהים ולכולם יש רישיונות והיתרים כמתבקש בחוק.

אנו עושים מאמצים כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר במחירים הוגנים. התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ חינמי ולהצעת מחיר משתלמת במיוחד.

שירותי אחסנה

אחסון במיקום נוח

לא משנה אם אתם צריכים מקום לאחסון של תכולת דירה או אם אתם צריכים להשכיר מחסן לעסק, אחד הדברים החשובים הוא המיקום של מתחם האחסנה. מצד אחד אתם רוצים שיהיה במיקום מרכזי ונוח לגישה ומצד שני אינכם רוצים מקום שהגישה אליו בעייתית מבחינת עומסי תנועה וחניה.

המתחם של חברת ‘תיבת נח’ עונה על שתי הדרישות הללו. עם מיקום מנצח ברחוב בן צבי בראשון לציון הסמוך לכביש 4, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיה לכם גישה מהירה ונוחה לרכב פרטי או למשאיות. בנוסף יש חניה חינם בשפע לבאי המתחם.

אחסנה ביחידות פרטיות או מחסן

כחברה שעוסקת בשירותי האחסנה כבר למעלה משני עשורים, אנו שמים את הדגש על תכנון המתחמים כך שיתאימו לצורך שלכם באופן מושלם.

שירותי האחסון בראשון לציון מתבצעים ביחידות אחסנה פרטיות שרק לכם יש גישה אליהן. מעבר לכך, מדובר במגוון רחב של גדלים ונפחים (למעלה מ-40 סוגים) כך שאתם יכולים להיות בטוחים שנוכל להתאים את היחידה לצורך שלכם ושלא תצטרכו לשלם יותר על משהו שאינכם צריכים.

באפשרותכם לבחור בין יחידת אחסנה פרטית בנפח הרצוי או לאחסן במחסן משותף שמציג אלטרנטיבה זולה יותר. כמו כן ניתן לעבור בין המסלולים לפי הצורך.

שירותים משלימים

מלבד שירותי אחסנה, חברתנו מספקת מגוון שירותים באופן ישיר ובלי מתווכים – דבר שמבטיח שירות טוב יותר וזול בעד עשרות אחוזים. בין השירותים הללו ניתן למנות שירות משולב של הובלה ואחסנה, מכירת חומרי אריזה ועוד.

כל השירותים ניתנים בסטנדרט גבוה של שירות שמבטיח לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

אבטחה וביטוח

שירותי האחסנה בראשון לציון ניתנים לכם במתחם סגור ומאובטח עם שמירה 24X7 ומערכות מתקדמות לגילוי וטיפול באש. בנוסף לכל אלה כל לקוחותינו נהנים מביטוח תכולה עם כיסוי גבוה בחינם.

רישיונות לעסוק בשירותי אחסנה

הדבר האחרון שאתם צריכים זה לקבל טלפון שבו אתם מתבקשים לפנות את יחידת האחסנה מאחר שלמקום הוצא צו סגירה… במציאות שבה מרבית העוסקים בתחום אינם פועלים במסגרת רישיון מוסדר הסיטואציה הזאת ממש לא תלושה מהמציאות.

בחברת ‘תיבת נח’ אתם יכולים לאחסן בראש שקט מאחר שגם מתחם האחסנה בראשון לציון פועל תחת כל האישורים וההיתרים הדרושים ובכלל זה יש רישיון עסק תקף מעיריית רשל״צ ואישורים מרשות הכבאות.

מי צריך שירותי אחסנה בראשון לציון

שירותי אחסנה, מיועדים בין היתר לאחסון תכולת דירה או אחסון תכולת משרד, לתקופות ממושכות, החל מימים ושבועות, ועד חודשים ואפילו שנים כשבין המצבים הנפוצים שבהם צריך לאחחסן ניתן למנות בין היתר אחסנת רהיטים ותכולה בזמן שיפוץ, אחסון בזמן נסיעה עסקית לחול, אחסנה של תכולת דירה בזמן מעבר, אחסנה של סחורה ועוד.

בחברת ‘תיבת נח’ יש את כל הפתרונות עבור מי שזקוק לשירותי אחסנה איכותיים במחירים הוגנים.

מחיר שירותי אחסנה בראשון לציון

המחיר של שירותי אחסנה בראשון לציון נקבע על פי מספר גורמים ובכללם גודל יחידת האחסנה, משך האחסנה והאם ישנם שירותים נלווים כמו הובלה.

ב’תיבת נח’ אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר – יחידת אחסנה אישית שבה אתם יכולים לאחסן כל מה שאתם צריכים עם האפשרות להוציא ולהכניס דברים ככל שמתבקש ובלי תוספת מחיר והכל במחירים הזולים בישראל.

התקשרו אלינו או שלחו לנו הודעה ובתוך דקות נוכל לספק לכם את הצעת המחיר הכי משתלמת – כזאת שתהיה זולה אך גם תאפשר לכם לאחסן בראש שקט.

שירותים נוספים בראשון לציון

שירותהסבר
אחסון תכולת דירה בראשון לציוןאחסון דירות בראשון לציון ביחידות אחסון פרטיות במגוון נפחים ולכל פרק זמן.
מחסנים להשכרה בראשון לציוןמחסנים להשכרה בראשון לציון עם כל מה שאתם צריכים במקום המקצועי בישראל ובמחיר הכי משתלם. מחסנים במגוון רחב של נפחים ומידות.
הובלה ואחסנה בראשון לציוןזקוקים לשירותי הובלה ואחסה בראשון לציון? אצלנו אתם יכולים לקבל הרבה יותר שירות ונוחות במחיר זול במיוחד.