צריכים לאחסן סחורה או תכולה במרכז הארץ? הכתבה הזאת בשבילכם

אחסון תכולת דירה - תיבת נח אחסנה

שירותי אחסנה כוללים בתוכם מגוון רחב של אפשרויות שפונות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי ולצד בעלי עסקים שמעוניינים במחסנים להשכרה, אפשר למנות הרבה מאוד בתי אב שזקוקים למקום בטוח לאחסון תכולת דירה במחיר הוגן.

כך או כך, לבחירת המקום לאחסנה יש חשיבות מאוד גבוהה שכן בחירה נכונה תביא לכם שקט נפשי ותבטיח את שלום החפצים או הסחורה בעוד שבחירה לא טובה עשויה לגרום לכם לבעיות מסוגים שונים.

בחרנו לסקור את ענף האחסנה במרכז הארץ על מנת שנוכל לעזור לכם להכיר טוב יותר את התחום וכדי שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות.

שימו לב – בחברת ‘תיבת נח’ שהיא הוותיקה בישראל ופועלת כבר למעלה משני עשורים, מספקים שירותי אחסנה בפריסה ארצית רחבה. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לצורך התייעצות בלתי מחייבת ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד למגוון שירותי אחסנה במרכז הן לבעלי עסקים שצריכים מחסן או לבעלי דירות שמעוניינים במקום בטוח לאחסון תכולת הדירה שלהם.

הביקוש למחסנים להשכרה במרכז הארץ

בשנים האחרונות אנו רואים גידול במספר הישראלים שמחפשים מחסנים להשכרה במרכז הארץ. גידול זה חל הן בקרב לקוחות פרטיים והן בקרב לקוחות עסקיים כמו חברות, חנויות ובעלי מקצוע בתחומים שונים.

יש לכך מגוון סיבות שנעות בין ריכוז אוכלוסיה גבוהה, מחירי נדלן מאוד גבוהים שמביאים לחיפוש פתרונות אחסון זולים וכמובן שיש את המגזר העסקי הענף במרכז הארץ שזקוק בין היתר גם לשטחי אחסון נוחים.

לאור זאת הביקוש לשירותי אחסנה במרכז הארץ נמצא בעלייה מתמדת אךחשוב להבין שכדי למצוא את פתרון האחסון הטוב ביותר עבורכם, יש לבצע מספר בדיקות ולהבין מה בדיוק מקבלים.

שירותי אחסנה

3 דברים שצריך לדעת על מחסנים להשכרה במרכז

  1. בדקו את איכות האחסנה לרבות ביטוח, תנאים כלליים, רישיונות וכיוצא בזה.
  2. כשאנחנו מחפשים מחסנים להשכרה, עלינו לבחון באילו ימים ובאילו שעות המקום פועל. נניח ואנחנו מחליטים לאחסן את תכולת הדירה בזמן שהבית בשיפוצים. יתכן כי מעת לעת נצטרך להגיע למחסן בשביל לקחת חפצים כאלה ואחרים ואולי גם נצטרך להכניס חפצים חדשים. לכן חשוב להבין מתי בדיוק המקום פעיל והאם אנחנו יכולים להגיע אליו ולהשתמש ביחידת האחסון באופן שוטף.
  3. חשוב לעשות סיור במקום לפני שאנחנו מקבלים החלטה. תבינו אם יש יחידות שמתאימות לצורך שלכם מבחינת הנפח, מה סדרי האבטחה במקום, רמת התחזוקה והניקיון. ועוד.

תיבת נח עונה על שלושת הסעיפים הנ”ל ומבטיחה לכם אחסנה בטוחה וראש שקט.

מה בודקים שמחפשים מקום לאחסון דירה?

ישנם שורה של אלמנטים ואמצעים שצריכים להיות בכל מקום שמציג את עצמו כמקום אמין ובטוח לאחסנה. אל תוותרו על אף אחת מהנקודות הנ”ל וודאו שהן מתקיימות.

מבנה בטון – מתחם אחסנה ראוי הוא כזה שנמצא בתוך מבנה בטון. נכון שיש מבנים ממתכת או מכולות שיכולים להיות אפילו זולים יותר באופן יחסי אך חשוב לזכור שההגנה והתנאים הכי טובים לתכולה או לסחורה יהיו רק במבנה בטון. יש לכך כמה סיבות שכבר כתבנו עליהן בהרחבה אך בגדול צריך לזכור שמבנה בטון יהיה בטוח יותר וגם יספק תנאים אקלימיים טובים ביחס למבני מתכת.

יחידות אחסנה ולא מחסן משותף – רבים מציעים לכם מחסנים משותפים שלא מספקים פרטיות או גישה חופשית. מעבר לכך העניין אינו בטוח ואינכם יודעים מה השכן שלכם מאחסן ואיך זה יכול לפגוע בכם, לדוגמה רהיטים נגועים בטרמיטים או מזיקים אחרים.

בחברתנו מאחסנים ביחידות פרטיות ואישיות שמקנות לכם גישה חופשית ובטוחה לאחסן דברים נוספים או להוציא דבר מה והכל בלי בעיה וברוב שעות היממה.

אפשרות לשירותים נוספים – אחסון תכולה מלווה בדרך כלל בשירותים נוספים כגון הובלה ואחסנה או אריזה. בחברתנו מציעים את כל השירותים האלה באופו ישיר תחת קורת גג אחת.

שמירה ואבטחה – גדרות ברזל חכמות שמתריעות בפני כל כניסה של גורם לא מורשה, מוקד שמירה 24/7, מנעולים נפרדים בדלתות המחסן, מצלמות, מערכות אזעקה ועוד.

חנייה צמודה – חנייה (חינמית) צמודה על מנת שנוכל להגיע למקום בקלות ובנוסף גם חנייה צמודה ונגישה למשאיות הובלה שיוכלו להגיע למקום בצורה נוחה, לקחת או לפרוק חפצים וציוד.

מערכות כיבוי אש – כל מחסן חייב שיהיו בו ספרינקלרים וכן מערכות שונות לכיבוי אש. כמו כן בכל מחסן צריך שיהיו גלאי עשן.

ביטוח תכולה – לצד החוזה שהחברה צריכה להציע לכם, אתם חייבים לוודא שיש למקום ביטוח ושהשירות כולל פוליסת ביטוח תכולה.

חומרי אריזה – עוד שירות חשוב שצריך להיות במתחם האחסנה הוא מכירה של קרטונים וחומרי אריזה כך שתוכלו לאחסן את התכולה או הסחורה באופן בטוח.

יש לציין שאף על פי שהרשימה נראית אולי ארוכה, כל הפרטים שבה חשובים מאוד ומעבר לעובדה שהם יסייעו לכם להבחין בין מחסנים איכותיים יותר ופחות, הם יעזרו לכם להבין איזו חברת אחסנה לוקחת את התכולה או הסחורה שלכם ברצינות המתבקשת.

בסיכומו של דבר חיפוש מחסן במרכז יכול להיות פשוט אם יודעים מה לחפש ובאילו נקודות להתמקד.

בחברת ‘תיבת נח’ תוכלו למצוא יחידות אחסון במגוון מידות ונפחים המצויות במבני בטון מורשים שעומדים בכל דרישות החוק. לא משנה אם אתם צריכים לאחסן תכולה או שאתם בעלי עסקים שמחפשים פתרונות אחסנה למלאי או סחורה, לנו יש פתרונות איכותיים במחירים הוגנים עם ליווי מקצועי ושירות ללא תחרות. התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

כתבות שעשויות לעניין אתכם